نازنين فاطمهنازنين فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نازدونه ی من

روحیه سخت کوشی

1392/8/28 11:44
نویسنده : مامانی
85 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني خوسکلم سلامقلبماچ

ده ماه و يه هفته اي بودي که اولين دندونت ظاهر شد حالا بعد از گذشت بنج هفته دندون بالايي هم سرزده چند شبه خوب نمي خوابيم نه شما نه من

اين روزها هم مي گذره و مي بيني که زندگي همينه بايد سختي کشيد و تلاش کرد تا طعم شيرين موفقيت رو چشيد مي دونم که دختر سخت کوشي هستي چون از همون اول وقتي براي برداشتن چيزي موفق نمي شدي بازم ادامه ميدادي و سعي مي کردي که انجامش بدي

فرداي عاشورا بود که از پله آشپزخونه مامان عزيز نزديک بود بيفتي فقط يه پله بود ، ترسيدي و دوباره با گريه اونجا مي رفتي و مي خواستي امتحان کني

نازنينم نمي دونم چرا چند روزه از بغلم پايين نمي ايي وقتي من نيستم اسباب بازيهات هست و اتاقت هست.. مامان جون ها در حال تعويض شيفت هستن چون تنهايي خسته مي شن و از خونه زندگي خودشون مي مونن هرچند که من ترجيح ميدادم پيش يکيشون باشي ولي چاره اي نداريم

حالا لطف کردن اومدن...

دختر خوب و نازنين چيزي به تولدت نمونده مي خوام اون شب بي نهايت بهت خوش بگذره پيشنهادت چيه من که مي خوام بچه هاي ساختمون رو دعوت کنم فکر کنم هفت يا هشت نفري باشنقلب

خدايا هزاران بار ممنون که ني ني خوبي داريمبغل

 

اينم يه عکس از دختر تلاشگر ما وقتي کوچولو تر بودتشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)