نازنين فاطمهنازنين فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نازدونه ی من

هميشه با تو

1392/9/5 12:50
نویسنده : مامانی
95 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم خوسکله چطوووووووووووري؟

اين روزها مشغول تدارک برنامه جشن تولد هستم . ديروز که از اداره برگشتم خيلي خانم شده بودي ولي من به شيطنتهات عادت کردم و نگران شدم که چرا مثل هميشه نيستي

عزيزم به ماماني گفتم که اجازه بده کارهاي مورد علاقه ات رو انجام بدي مثلا دوست داري روي کاناپه از اين ور به اون ور بري و يکي بايد مراقبت باشه

بازيهاي هيجاني دوست داري که تحرک داشته باشه و يه دفعه غافلگير شي عاشق اينجور حرکاتي

اما نمي دونم وقتي من نيستم چه بازيهايي مي کنين خدايا خواهش مي کنم مراقب ني ني خوسکلم باش که احساس تنهايي نکنه

ديروز يه ساعتي وقت دندونپزشکي داشتم  تا برم و برگرم قلبم تاپ تاپ ميزد هم نمي خواستم تنهات بذارم هم خوابت مي اومد و نميتونستم با خودم ببرمت...

ديروز کلي آهنگ تولدت مبارک دانلود کردم آهنگهاي کودکانه ولي مثل اينکه خوشت نيومد از آهنگ "خودشه"  صولتي بيشتر خوشت ميادعزيزم . منم هرچي دوست داشته باشي ميذارم که خوشحال باشي... خوشحالي تو مهم ترينه ...

آخ و ماما ماما ماما و بابا و جيز .. مي گي و يه سري جمله هاي پشت سرهم که منم به اون زبون بعضي وقتها حرف ميزنم

مثل بيت بادا بيدا آبادا

قربونس بسم

مي خواستم امروزو پيشت بمونم ولي برنامه واکسن داريم و مرخصي ها هم محدود بهتره اون دو روز واکسن پيشت باشم

دختر نازم عاشقتمماچ مراقب خودت باش

نازنين فاطمه در حال قايم باشک بازي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)