نازنين فاطمهنازنين فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نازدونه ی من

مادر

1393/2/30 13:30
نویسنده : مامانی
136 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزترينم نازنينم

منم هم مادرم مادر يک نازنين دخترقلبماچ

خدايا بي نهايت ممنونم

ديروز باباي مهربون از طرف خودش و نازنين فاطمه کادو داد به اصطلاح سورپريز بود...

بابايي زياد رمانتيک نيست ولي بين همه مناسبتها روز زن رو خيلي جدي مي گيره

منم علاقه اي ندارم که راجع به کادو خودم نظر بدم بيشتر علاقه دارم که غير منتظره باشه و از طرف خودش انتخاب بشه

امسال زحمت کشيده بود و از طرف نازنين هم کادو داد

عکسها رو بعدا آپلود مي کنم

روز خوبي بود

اون جعبه از طرف نازنين فاطمه mp4 player  هستش با يه کارت تبريک

دوتا کادو هم از طرف همسري

ممنونمبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کارن
16 اردیبهشت 93 14:23
سلام منم مشکل شما رو دارم لطفا اگه راه حل پیدا کردین به منم خبر بدین مرسیآیکن آپلود عکس و شکلک ها رو ندارم