نازنين فاطمهنازنين فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نازدونه ی من

دختر خوش خنده من

1392/10/5 11:46
نویسنده : مامانی
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عزيزم

چند وقتيه نتونستم بيام و بنويسم که روز به روز بزرگتر مي شي و من عاشق تر

نازنين فاطمه امسال شب يلدا با ما خوش گذروند و تا تونست هندونه خورد منم مانعش نشدم

اولش سر سارافون پوشيدن گريه کرد و منم حتي نتونستم يه عکس از اون لباسش بندازم و مجبور شدم سريع عوضش کنم

بعدش مشغول خوردن شد که فقط عاشق ميوه است دونه هاي انار و چند تا چندتا برميداره با اون انگشتهاي نازش قربونش بشم من

يکشنبه 1 دي براي اولين بار يه چند قدمي برداشت و بغل بغل راه رفت و عزيزم سر صبحونه خواست به مامانش کمک کنه براي اولين بار ظرف ماست رو برداشت و داد به من که جمع مي کردم

نازنينم يعني سما بزرگ شدي و داري به مامان کمک مي کني خدااااااااااايا چه لذتي داره دختر داري

فعلا عکس ندارم تا بعد

يه عکس جالب از ذوق و هنر مردمي که بقيه رو هم سر ذوق ميارن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)